1

Téma: Nevyzvednuté / nepřevzaté balíky od zákazníků

Chtěl bych se zeptat jak řešíte to když si někdo něco objedná a nevyzvedne.Zboží se vám tak např po 14 dnech vrátí zpět na firmu.
Dá se toto nějak ošetřit? Respektive dá se od těch lidí aspoň dostat to poštovné když vás tak obelhali?

Thumbs up Thumbs down

2

Re: Nevyzvednuté / nepřevzaté balíky od zákazníků

Těžko, pokud si to nikdo nevyzvedne, volám před koncem úložní doby a ptám se proč si to nevyzvedl.

Thumbs up Thumbs down

3 Naposledy upravil: lukasMK (2016-03-04 12:58:57)

Re: Nevyzvednuté / nepřevzaté balíky od zákazníků

Ano, svým způsobem máš právo nárokovat viz například:

http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/obchodni-pravo/obchodnepravni-vztahy/22462-neprevzeti-baliku-ma-prodavajici-narok-na-postovne-za-balik.html

Thumbs up Thumbs down

4

Re: Nevyzvednuté / nepřevzaté balíky od zákazníků

Nárokovat ano, ale kdo bude vymáhat soudně cca 100,-Kč? Jak dokážeš, že to objednal on?

Pokud to někdo nevyzvedne, tak další objednávku odesílám jen po zaplacení předem.

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Nevyzvednuté / nepřevzaté balíky od zákazníků

Nepsal jsem, že je to vymožitelné, ale že máš nárok a právo to vymáhat. Osobně řešíme dopisem s pokyny k zaplacení dopravného. 1 ze 3 to zaplatí. Pokud nezaplatí, samozřejmě se nevyplatí se tím dále zabývat. Bohužel, zákony myslí na spotřebitele, ale už ne na prodejce.

Thumbs up Thumbs down

6

Re: Nevyzvednuté / nepřevzaté balíky od zákazníků

Pokud to někdo nevyzvedne a nereaguje, tak ten člověk je na blacklistu a již nikdy nic nedostane a to ani z jiného mého shopu.

Po nevyzvednutí píšu e-mail, co se stalo a pokud to člověk rozumně vysvětlí, tak nemám problém to poslat znova nebo to nechat být. Pokud nereaguje, tak dostane vyčísleno poštovné a to po něm chci uhradit. Cca půlka nevyzvedávačů pak zaplatí tu škodu.


Ale jinak s tím neuděláš nic. Lidi jsou hajzli a díky zprávám z TV si myslí, že si můžou dělat, co se jim líbí.

Thumbs up Thumbs down